Günün Sözü

Düşünmeden öğrenmek faydasız, öğrenmeden düşünmek tehlikelidir.

28 Haziran 2014 Cumartesi

Gerçek dost nasıl anlaşılır..


Gerçek bir dosta sahip olmak elbette kolay değil. Karşınızdaki insanın gerçek dostunuz olup olmadığını anlamak istiyorsanız, bazı şeyleri gözden kaçırmamalısınız.
1. Adım
Borç isteyin
Bir bahane bularak, yüklü miktarda borç isteyin. Gerçek dost, bu parayı bulamasa bile size yardımcı olabilmek adına çabalar. En azından ihtiyaç duyduğunuz paranın bir bölümünü vermeyi teklif eder.
2. Adım
Ödemeli arayın
Sürekli ödemeli arayın. Aramalarınız karşılığını buluyor ve dostum dediğiniz kişi, size geri dönüyorsa o zaten hep sizindir ama geri dönmüyorsa o zaten hiç sizin olmamıştır.
3. Adım
Sır verin
Magazinel olarak son derece işlevsel bir sırrınızı paylaşın. Verdiğiniz sırrı başkalarından duyarsanız, dost bildiğiniz kişi hakkında tekrar düşünün.
4. Adım
Yanınıza çağırın
Gecenin bir vakti arayıp moralinizin kötü olduğunu söyleyin ve sizi teselli etmesi için yanınıza çağırın. Gelirse ne mutlu size.
5. Adım
Yardım isteyin
Zor bir konuda yardımını isteyin. Sizin için ne kadar riski göze alacağını bu sayede öğrenebilirsiniz.
6. Adım
Hata yapın
Hata yapın. Yaptığınız hatalar karşısında affedici bir tutum sergiliyorsa kendinizden utanın.
Bütün bu aşamaları geçen bir insan varsa hayatınızda, hayli şanslısınız demektir. Ama siz yine de şansınızı zorlamayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder